مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-15اقتصادي

رفع موانع بنگاه های اقتصادی را با تمام توان دنبال می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، با بیان اینکه اقدامات مناسبی در راستای ارتقاء و بهبود شاخص های تولید در این استان اجرا شده است، تاکید کرد که رفع موانع بنگاه های اقتصادی و تحقق رشد تولید، - ایسنا/فارس رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، با بیان اینکه اقدامات مناسبی در راستای ارتقاء و بهبود شاخص های تولید در این استان اجرا شده است، تاکید کرد که رفع موانع بنگاه های اقتصادی و تحقق رشد تولید، با تمام توان دنبال می شود.

حمیدرضا ایزدی چهارشنبه 26 بهمن با اشاره به برگزاری در چهارصد و هشتادوششمین کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید و احیاء واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال استان فارس، به خبرنگاران گفت: در این جلسه موضوعات مرتبط با مشکلات 37 بنگاه اقتصادی مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

ایزدی گفت: این بنگاه ها در زمینه روغن های خوراکی، خدمات، برق، خدمات لجستیک و ماشین آلات، تجهیزات الکترونیکی، قیر، سنگ، تصفیه روغن سوخته، کیسه، رول نایلون، لبنیات و.

فعالیت داشته یا دارند و برای رفع موانع و مشکلات آنها نظیر تعیین تکلیف بدهی، آزادسازی اسناد ترهین شده، دریافت دسته چک، صدور مجوز، امهال تسهیلات، درخواست تسهیلات و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع بنگاه های اقتصادی را با تمام توان دنبال می شود

رفع موانع بنگاه های اقتصادی را با تمام توان دنبال می شود